Regionalrats-Vize Mussner zu Tod Moltrers: "Verlieren fleißigen, engagierten Präsidenten"

Tief betroffen vom Tod von Regionalratspräsident Diego Moltrer zeigt sich dessen Stellvertreter Florian Mussner: „Wir verlieren einen engagierten Politiker, der seine Aufgabe mit Leib und Seele erfüllt hat", so Mussner heute. "In diesem Moment der großen Trauer und Fassungslosigkeit, aber auch des Dankes und der Anerkennung sind wir mit unseren Gedanken bei seiner Familie. Ihr gilt unsere Anteilnahme."

"Diego Moltrer habe ich als sehr ausgeglichenen Menschen kennengelernt, der auch die Belange der Sprachminderheiten sehr gut kannte und sich persönlich dafür einsetzte. „Wir haben eine sehr gute Beziehung aufgebaut, auch weil man sich auf den Präsidenten stets verlassen konnte, er fleißig und engagiert war", so Mussner.

Der Regionalrat verliere mit Diego Moltrer einen Präsidenten, der das Amt mit großem Einsatz ausgeübt habe. „Noch viel größer ist der Verlust aber für seine Familie, der wir in diesen Stunden nahe sind und der ich im Namen des gesamten Regionalrats unser tief empfundenes Beileid ausspreche", so Mussner.

INGER TIAFS PAILAIT

_____________

Le vizepresidënt Mussner tol comié da Diego Moltrer: I ùn pordü n presidënt dagnora desponibl y engajè

Cun gran dolur à le vizepresidënt dla Regiun Florian Mussner tut sö la notizia dla mort dl Presidënt dla Regiun Diego Moltrer: "Cun Diego Moltrer unse pordü n politich dër engajè, che ti é tres jü do a süa profesciun cun gran impëgn y dediziun. Te chësc momënt de gran dolur y incredulité, mo inće de rengraziamënt y de reconescimënt, ti va nüsc pinsiers y les condolianzes plü sinzieres a süa familia."

"Diego Moltrer, che i à albü l'onur da podëi imparè da conësce, ê na porsona dër balanzada, che conesciô dër bun les ghiranzes dles mendranzes, ghiranzes che al â tres sostignì personalmënter. Cun le passè dl tëmp unse svilupé dër n bun raport de amizizia y respet, inće deache an podô tres se lascè sön le presidënt, na porsona desponibla y che se dê da fà tresfora", insciö Mussner.

Cun Diego Moltrer à le Consëi dla regiun pordü n presidënt che à ademplì süa inćiaria cun gran impëgn y dediziun. "Ćiamò plü grana é la manćianza por süa familia, a chëra che i ti sun dlungia te chëstes ores de dolur y a chëra che i ti oress fà a inom de döt le Consëi regional nostes condolianzes plü sinzieres", insciö Mussner.

INGER TIAFS PAILAIT